Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu za pomocą platformy e-PUAP.
Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Miejskiej Policji we Wałbrzychu oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.
-
Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
-
Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
Link -> OBYWATEL.GOV.PL
Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu również na informatycznych nośnikach danych. Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:
- dysku DVD,
- dysku CD-RW,
- urządzeniu typu Pen Drive.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w dniach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w kancelarii ogólnej w godz. 10:00-12:00, ul. Mazowiecka 2. Potrzebę doręczenia dokumentu w ww. formie prosimy o zgłaszanie w recepcji Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2.
Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu:
Akceptowane formaty załączników to w szczególności:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,
- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,
- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce magnetycznej 3,5" w formacie MS DOS, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.
Poświadczenie to można uzyskać w dniach przyjmowania interesantów Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w kancelarii ogólnej Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu w godz. 10.00 – 12.00 , ul. Mazowiecka 2. Potrzebę otrzymania takiego poświadczenia trzeba zgłosić w Punkcie Recepcyjnym Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu, ul. Mazowiecka 2.